Mehlhoffer Tamás

„Ezt egyedül csináltad? Azt hittem, egy hadsereg” – ezt Tamásnak mondta egy volt kollégája az egyik ügyfelünknek végzett, sikeres oktatási marketingkommunikációs kampánya kapcsán. Jól jellemzi az idézet, robosztus stratégia és kivitelezés jellemzi legtöbb munkáját, de a szakmával járó figyelem és körültekintés is jelen van szemléletében, például kríziskommunikáció során.
Tamás újságíróként kezdte, szerkesztőként, főszerkesztőként folytatta az évezred első felében tucatnyi médiumnál (pl. egykori Népszabadság, Magyarország.hu, Haszon, Pannon Lapok). Produkciós vállalkozásával ingatlanportált menedzselt és kiadványt készített a HVG-nek, exkluzív magazint a BBJ-nek, ügyfelei között nagy ingatlancégek és kiadók szerepeltek (Expressz, Centrál). Az elmúlt néhány évben a Tungsram vállalatcsoport globális PR és kommunikációs igazgatójaként vált ismertté, ahol a GE-ből frissen kivált vállalat nemzetközi brandjét építette fenntarthatósági kommunikációval, social mediával és világraszóló médiakampányokkal.
Tapasztalatából adódó széleskörű és korszerű fegyvertára mellett szakterülete az üzleti fenntarthatósági kommunikáció és a thought leadership (véleményvezérség), elkötelezett zöld kommunikátor, aki az aktivizmus mellett jól ismeri és integrálni képes a vállalati érdekeket is. Képzett fenntarthatósági menedzserként képes a teljes cég környezeti és társadalmi felelősségvállalási akciótervét kidolgozni és összeállítani fenntarthatósági/ESG jelentését is.

Tartalom megosztása: